31 mars 2010

Uppdatering!

Nu är mina föräldrar ÄNTLIGEN här!! Och jag är totalt medveten om att jag är värdelös på att uppdatera bloggen när vi har besök... men jag ska verkligen göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade!

De landade här igår (måndag) morse, och vi mötte upp dem på flygplatsen vid 10-tiden. Sen började vi med att kolla vårat hus och deras boende, och sen genast ner till stranden för lite bad och promenad! Dave stannade hemma för han hade plugg att göra... På kvällen blev det grillning och givetvis gott, sydafrikanskst vin, och en ganska tidig sänggående för gästerna... trötta som de var efter flygningen och en dag full med nya intryck!

Idag fyller mamma år, så vi har firat henne från morgon till kväll! Har bl.a varit till Botaniska trädgården, och även ätit en picnic där... blev även en shoppingrunda tilll "Pavilion". =)

Ikväll var vi till "Cargo Hold" och åt en suuuupergod middag med jättegott vin!!! "Cargo Hold" är en restaurang i ett gammalt skepp, med ena väggen bestående av ett akvarium med hajar i.... häftigt! Och maten är himelsk, och sevicen väldans bra! Helt klart en av våra favvo-restauranger här i Durban! =)

Bilder kommer förhoppningsvis imorrn.... När jag inte är lika trött/seg p.g.a vin... =) Nu är det strax läggdax, och imorrn är en dag fullspäckad med nya äventyr för mina päron... Känns lite overkligt att de faktiskt är HÄR! =)

See ya!/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!