19 juli 2010

Working girl!

Strålande väder i Durban idag.... tänk om vintern i Sverige vore lika härlig som den är här... då hade det definitivt inte varit lika lockande att bo utomlands. =) Så idag låg jag och Pixie och läste i solen ett tag... måste ju bättre på brännan inför Sverige-besöket... bara 9 dagar kvar tills vi lyfter från King Shaka Airport! Längtar!!

På eftermiddagen/tidig kväll var jag hem till svenska Jenny, som jag träffade för första gången på Marias baby shower förra helgen. Kul att träffas, och roligt att se deras hus... som verkligen var otroligt fint!! Vilken utsikt över havet de hade från balkongen! *avis*

Dessutom klippte jag två av hennes barn... de var duktiga och satt stilla, så det var kul! Roligt att jobba lite, för omväxlings skull! =) Dessutom kanske jag ska börja hjälpa till med hennes tre barn lite då och då... möjligen med start redan på fredag-kväll. Så nu är det slut med lyxhustru-livet och dax att vara en "working girl" igen! Åtminstone ibland... ;)

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!