06 juli 2010

Varm tisdag

Har varit en ovanlig varm vinterdag i Durban idag. Runt +28 i skuggan... härligt, härligt. Så jag passade på att bättra på brännan lite... man vill ju inte vara blekast av alla när man kommer till Svedala om tre veckor. :/

Har även blivit en del träning idag... i julas när vi kom hem efter Sverige-månaden så hade jag gått upp 4 kg..!! Nu förebygger jag lite extra, och satsar på att hålla vikten under de två veckor jag kommer vara "hemma"/i Sverige.
Inser dock att det kommer bli svårt. Det första jag planerar att äta är en "TipTop"-glass! (Finns de fortfarande??) Vi har GB-glass ("Ola") här, men inte just den sorten.

Nu ska jag baka lchf-bröd, och sen försöka få med Dave på en promenad... innan det blir mörkt!

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!