03 juli 2010

Semester bokad!

Om mindre än en månad drar jag till Svedala för att mysa sönder min brorson; Noah! =)
Ja, vi skulle ju inte till Sverige i sommar... men jag vill så gärna träffa den lilla medans han fortfarande är liten. Han verkar växa i blixtens hastighet... så det gäller att snabba på! =)

Ska bli superkul att vara i Sverige under sommaren oxå... tänk att det var två år sen jag upplevde ljusa nätter, dassiga insjöar och kräftfrossa! Inte klokt vad tiden går fort!!

Passar ju perfa oxå att bästa Hanna har semester de veckorna, mamma likaså, Jensan är mammaledig och förhoppningsvis hinner jag med att umgås en massa tid med papsen och brorsan oxå! (Och en hel del andra oxå, så klart!)

Tyvärr lämnar jag Dave i SA... han kan inte slita sig från sina böcker... så det känns jättetrist. Speciellt eftersom vi är med varann typ dygnet runt och lite till, och har varit det i 2 år nu. Innan vi flyttade hit var vi bara med varann "jämt". ;)
Men han får hedersuppdraget att ta hand om lill-hjärtat; Pixie. Så det ska nog gå bra!

Nedräkningen har börjat!

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!