27 juli 2010

Packa...

Packa, packa, packa... och tvätta en hel massa... det är vad våran dag har bestått av. Nu är vi i alla fall nästan klara. Äntligen!

Fattar inte vad som hände; jag hade hur många kilo tillgodo som helst, men nu helt plötsligt har jag övervikt!! Jag har inte ens packat ner allt jag behöver, jag har dessutom tvingat Dave att ha en del av mina saker i hans väska, jag har tre handbagage och jag har plockat ur ca; 3 kg som skulle "dumpas" i Sverige... Nu hoppas jag på en snäll in-checknings-tjej/kille som har överseende med några kilo övervikt. =)

Nu är det middag på "Oscar´s" som gäller... är hur hungrig som helst!!
Imorrn bär det av mot Sverige... håll tummarna för tre bra flighter!

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!