30 juli 2010

Svensk mark under fötterna

Resan "hem" (vi säger -hem- både om SA och Sverige...) gick rätt bra... synd bara att jag inte sov ett dugg! Jäkla värdelösa insomningstabletter!!
Tyvärr var vi rätt missnöjda med Lufthansa... rätt dålig mat och frulle (jag brukar älskar flygplans-frukostar!), säten som är placerade 3-4-3... vilket suuuuger! Och ingen tv i stolsryggen... Nä, ingen höjdare. Tyvärr flyger Dave med dem tillbaka oxå, men jag kommer åka South African Airways.

Igår blev det en massa gos med lilla Noah (mitt brorsbarn, för er som är nya här) och uppdateringar från familjen. Träffade även på en kusin på Arlanda och en annan på ICA... kul! =) Åt en massa god mat och godis.... tills jag var så mätt och trött så att jag mådde illa... alltså vid nio-tiden...! Då gav jag upp, efter att varit vaken i 1,5 dygn.
Idag vaknade jag med huvudvärk, och känner mej faktiskt inte helt hundra... jag skyller givetvis på det värdelösa svenska vädret (regn igår, grått idag).... ska stoppa i mej alvedon, och hoppas på det bästa; att det går över!

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!