24 juli 2010

Seriös shoppingdag

Idag har vi haft en riktig shoppingdag! Snacka vi har handlat en massa... många har beställt prylar som de vill ha härifrån, så vi har tagit en heldag med shopping. De fick slänga ut oss ur den sista butiken.... de ville stänga. =)
Dessutom kom jag på att vi måste ha lite resgodis, tidningar, alvedon, nässpray, sömntabletter och sånt med oss oxå... och dagarna flyger iväg... snart är det dags att tränga ner sig i flygstolen och hoppas på det bästa. (Ja, jag är en aning flygrädd....) Så nu är det hög tid att inhandla det sista... Måste ju packa och tvätta oxå.

Igår vägde jag det som jag hittills har slängt ner i resväskan... 9 kg tillgodo... Lovely!! Vi är dessutom sånna som har typ 14 olika handbagage/ person med oss... hehe... hittills har ingen klagat på oss... eller jo, nån gång kanske, men jag ljuger mej ur det mesta rätt bra när det handlar om att slippa betala övervikt..! =) Så det ser ut som att jag kommer få med mej allt utan problem...

Nu är det tv-soffan, med en massa smarrigt snacks och en drink (eller tre...) som gäller!

/Lindah

1 kommentar:

  1. Lite nyfiken! Exakt vad har du beställningar på? Vad vill svenskarna ha från Sydafrika?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!