31 juli 2010

Fredagen....

.... har varit ganska lugn, men samtidigt har jag hunnit med himla mycket och haft superkul!
Träffat min farbror, mormor, varit och shoppat, åkte en runda till olika "barndoms-ställen", klippt mamma o pappa, varit till kyrkogården för att besöka gravar och ikväll har vi haft kräftskiva. Dave´s familj och min. Jättekul!!

Nu är vi mätta som tusan och jäkligt trötta... jag är inte helt hundra än, känner jag. Men imorrn har jag säkert tagit igen den sömn som jag missat... man börjar bli gammal..! :/
Trots att jag är färdig för sängen, så kan inte Dave låta bli att rota bland våra nedpackade saker... vi har ca; hundra kartonger som lockar med våra prylar. Efter två år borta så är det som julafton när man öppnar nån kartong... man har glömt bort 99% av de prylar man har! Och man blir lika frestad att börja riva i sakerna varje gång man går förbi en kartong.

Imorrn blir det lite uppladdning av kort från kräftskivan... jag orkar inte ens fundera på att leta rätt på usb-kablen till kameran just nu.
Sov gott!! =)

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!