15 juli 2010

Drygt!

Våran kyl och frys gick sönder i tisdags... eller vi upptäckte det i tisdags. Antagligen måste den ha varit trasig ett tag, för grejerna började så smått smälta i frysen....
Idag är det torsdag och vi har fortfarande ingen kyl o frys. (Japp, vi har nog vääääärldens bästa hyresvärdar.... hahaha)
Jag kan lova att vi känner oss handikappade!!
Vad beroende man är av "vardagliga" prylar egentligen! Som det är nu är alla våra kylvaror hos grannen/hyresvärden.... och vi springer fram och tillbaka med alla saker.
Känner att vårt tålamod börjar sina litegrann... men just nu står hoppet till att killen som ska laga det kommer idag. *Håller tummarna*

Dessutom verkar min mobil ha gått sönder.... Verkligen en bra vecka för oss... not!
Allt funkar på mobilen, utom själva ringsignalen och meddelande-signalen. Vilket innebär att jag missar alla samtal, och ser mess typ 5 timmar i efterhand. :/
Så ignorerar jag dina samtal/mess... ge inte upp... jag hör bara inte. =)

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!