02 april 2010

Torsdagen!

Igår var vi till "uShaka Marine World", och kollade deras djuphavsakvarium, hajmatning och delfinshow (bl.a). Blev en heldag där!

Dave var helt slut efteråt... och han tog en powernap (ok.. en ganska lång sådan.. hahaha), medans mamma och jag la in sill till i påsk. Vi gjorde tre olika sorter... så nu hoppas jag att de blir supergoda.. jag ääääälskar sill!! =)

På kvällen var vi till "Barnyard Theatre" på Gateway, och kollade på en show som heter "Diamonds and Dust". Det var olika sydafrikanska, populära låtar... mycket glädje, fart och dans blev det under kvällen. Verkligen jättekul!!! Och jag tror mamma och pappa var väldigt nöjda! (Det var en julklapp från oss).

Idag hade vi planerat en heldag på stranden... men vädret ser inte helt lovande ut just nu. Visserligen är klockan bara strax efter sju, så mycket kan hända närmaste timmarna. Jag brukar i vanliga fall inte vara uppe den här tiden, så jag vet inte riktigt hur vädret brukar vara så här dags på morgonen! :/

Men jag håller tummarna för sol och stekande värme idag!

See ya!/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!