27 april 2010

Planering på g.

Vi har funderingar på att åka någonstans i Oktober... Mycket att fira då... Dels firar vi 5 år som förlovade och jag fyller "gammal". Det sista är väl inte nått att fira egentligen... snarare behöver jag väl en resa för att pigga upp mej. =)
Jag är rätt inställd på vart resan ska gå... Dave ger mej alltid fria händer att planera och kolla upp resmål, sen bestämmer vi det slutgiltiga ihop.

Nu vill jag gärna att mamma och pappa, och helst även min bror, hans tjej och deras bebis (som ej är född ännu) kan möta upp oss på resmålet.
Få se hur det blir med det. =)
Så idag blir det till att kolla mera på djupet vad som finns att göra där, hotell, flygbiljetter, datum osv.
Pappa är ressugen, så det gäller att smida medans järnet är varmt, liksom. =)

See ya!/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!