04 april 2010

Bildbevis!

För nån dag sen... minns inte riktigt vilken dag det var... typ förrgår?? Dagarna går i varann när man har så trevligt som vi har just nu! =) I alla fall; vi var till en krokodil-farm, och där höll jag både i pytonorm (?) och en två år gammal krokodil... det ni! =)
Lite bildbevis kommer här;

Pappa o Dave leker med pytonormen...


Jag ser inte alltför rädd ut... men den var vidrig att hålla i, och jag vägrade stå nära huvudet....

Pappa smaskade i sig lite krokodil.... vilket han tyckte var gott!


Krokodilen var INTE kul att hålla i...den kändes mjuk och konstig... och sprattlade oxå!

2 kommentarer:

  1. Vart ör bilderna på när Evy håller i de vidriga djuren? =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha... jag hade inget på min kamera. :/ Kanske på pappas, vi har inte kollat än. Men hon höll bara i den två-åriga krokodilen... knappt. =) Hon höll så kort stund, så jag vet inte om vi fick med det på kort...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!