14 april 2010

Efter x-antal smärtstillande tabletter...

... så skulle jag troligtvis åka fast i ett drog-test...! Men jag mår lite bättre i halsen i alla fall, så pass att jag tänker trycka en påse "Diddle Daddle"... Det är popcorn med typ caramel-"kladd" på... smaskens! =)
Skype-daten med Hanna ställde vi in... hon är oxå risig ikväll... ingen idé att sitta två halvdöda och försöka skvallra... nä, det får bli imorrn eller fredag istället.
Men jag borde kanske ringa mamma och pappa och kolla hur det har gått idag. De skulle till vårat hus och ta bort det sista... lampor och sånt. Imorrn får nya ägaren tillträde... Måste erkänna att jag trodde jag skulle ha lite ångest över att sälja, men att se alla fina kronor på kontot botade all eventuell tveksamhet snabbt! =)
Nyrik och skuldfri är inte helt fel. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!