25 april 2010

Som NY!


Hjälp vad avslappnad och mjuk jag är i axlar och rygg...! Jag kommer inte ens ihåg när jag senast var såhär ledlös...! Härligt, härligt!

Jag känner mej glad, mjuk, och smidig... Istället för stel med spänningshuvudvärk... så detta är helt klart bästa köpet på evigheter! (På bilden är en s.k "massage-defin", det är inte en sån jag köpt, men nått åt det hållet)

Dessutom vaknade jag utan huvudvärk idag. Jippi!! =)

Och nä, jag har ingen aning om varför jag är så stel och har sjuka muskelknutar i hela ryggen... Det är ju inte på det viset att jag jobbar ihjäl mej direkt... Den allmänna uppfattningen bland familj och vänner är att det är latmasken som tagit sitt grepp om mej... och jag kan inte annat än att hålla med... Dags att leta fram hantlarna, kanske??

See ya!/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!