15 april 2010

Dålig koll.

Jag är sämst på att hålla mej uppdaterad om vad som händer i världen, Sydafrika och Sverige. Jag kollar aldrig på nyheterna och läser i princip aldrig nån tidning.
Jag kollar inte ens Expressen och Aftonbladet på nätet.
Men idag har jag gjort det!
För tredje gången sen vi flyttade hit. De andra två gångerna var när kronprinsessan förlovade sig, och när det var som mest hysteri om svininfluensan.
Idag var det för att Sveriges luftrum stänger ikväll pga av vulkanutbrottet på Island.
Det händer spännande saker i Svedala när man vänder ryggen till...

Synd att detta utbrott inte kom några dagar tidigare... då hade mamma och pappa antagligen blivit kvar här några dagar extra... =)
-Vaddå, man får visst önska sånna saker som gynnar en själv! ;)

2 kommentarer:

  1. Åhå vad härligt att kolla på dina bilder! Längtar tillbaka till vår vinterresa till Sydafrika! Fantastiskt land som både jag och älsklingen verkligen skulle kunna tänka oss att bo i! Vi kommer i vart fall absolut att resa tillbaka, speciellt eftersom att vi förlovade oss där!
    Var i Sydafrika bor ni?

    Fin blogg!

    /M
    http://www.maxiander.se/

    SvaraRadera
  2. Tackar!

    Vi trivs verkligen superbra här i Sydafrika... förtår att ni måste ha haft en bra semester! Vart var ni? Vi bor i Durban, som tyvärr många verkar missa... det är en härligt stad! =)
    /Lindah

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!