11 maj 2009

Toffel-inköp

Igår så gav jag ritprogrammet några fler försök, och till slut började jag fatta hur det funkade. =) Nästa steg blir kanske att försöka göra en hemsida... Dave håller på med en nu, och den blir jättefin. Tyvärr tror jag inte mitt tålamod kommer räcka till... Men kanske. =)


Idag är det äntligen sol igen... det har varit regn och mulet i flera dagar nu, och även om det faktiskt är lite mysigt med regn, så har jag börjat lessna. Nu vill jag ha sol igen!


Idag var det ganska kallt i huset när vi vaknade, och jag var beredd på typ frost och isbjörnar i trädgården när jag öppnade ytterdörren... men det var riktigt skönt ute! Så nu får man ha dörrar och fönster öppna för att släppa in värmen, förut hade man de stängda för att slippa värmen..! Vilken skillnad det blir på bara nån månads tid.


Igår var vi till och med och köpte varsitt par tofflor också..! Kanske verkar lite överdrivet, eftersom vi trots allt hade runt 21 grader de dagarna det regnade. Och idag när det är fint ligger det på 26 i skuggan, och varmare blir det säkert under dagen.
Men vi har klinkersgolv i hela huset, och det blir lite kallt på kvällarna att gå barfota på det... så det blev himla mysigt med ett par tofflor! =)

(Ok, visst kan man ta på sig strumpor... men det är inte lika mysigt! Och inte lika fina som mina rosa tofflor med hjärtan på..!... hahaha!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!