10 maj 2009

Jäkla dator!!

Idag verkar inte riktigt vara min dag... Jag har försökt två gånger att ladda ner ett anti-virus program, men båda gångerna har nätet "loggat ur", och jag varit tvungen att börja om från början. Till slut så gav jag upp, och får helt enkelt klara mej ett tag till utan nått anti-virus program. *sur*

Sen laddade vi ner nån form av "ritprogram"... vilket jag inte alls förstår mej på, och datorn hänger sig stup i kvarten, så jag blir tvungen att starta om den...
Och jag kan inte göra det jag vill i programmet, för jag fattar inte hur jag ska göra...! Irriterande som f*n!!

Jag blir tvungen att ropa på Dave hela tiden... och han började väl små-tröttna på det efter typ 304:e gången jag ropade...
Och ÄNDÅ blir det inte som jag tänkt mej... Vad jag HATAR datorer!!

Nu är jag på sjukt dåligt humör... och tänker ge upp ritprogrammet för idag, innan jag slänger datorn i väggen!
*Sur, Surare, Lindah*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!