17 maj 2009

Helgen...

Som vanligt har helgen flygit förbi! Men det gör inte så mycket, eftersom jag har "Fredag hela veckan", typ. =)

Idag var vi till "Bluff"... ett område på typ andra sidan stan. Vi har hört att det ska finnas rätt mycket fina hus där. Och det är ju alltid kul att se nya områden och platser, så vi åkte dit idag och kollade.
Och visst fanns det mycket fina hus..! Absolut! Men jag måste säga att jag ändå föredrar vårat område...
Sen var vi till "Gateway" och åt en sen lunch och köpte lite saker som vi letat efter igår, men som vi aldrig hittade då... Idag hade vi bättre "jakt-lycka", och kom hem med det vi hade tänkt oss, och lite till. =)

Förresten så såg jag ett litet barn på "Gateway" idag, med mössa, vantar, jacka och halsduk på sig... förståeligt eftersom det snart är vinter... bara det att det var 29 grader i skuggan idag... hahaha! Skulle vara kul att se hur en sån männsika skulle klara sig en vinter i Sverige! =)
Nu funderar vi på om vi ska köpa kinamat till middag, eller fixa nått av det vi har hemma..? Jag är typ fortfarande mätt sen lunchen... så vi får se.

Lite bilder från "Bluff";


Mysig palm-kantad gata.

Stranden

Stranden, igen...

Paradis-mysigt!

Dave och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!