19 maj 2009

Tisdag!

Idag har det också varit jättehärligt väder! Både Dave och jag tycker att det luktar svensk vår i luften. Hahaha! En släng av hemlängtan kanske? =)
Men det är faktiskt himla härlig luft just nu... jag hade bävat lite inför den här årstiden... med tanke på att man är van att det ska gå mot varmare tider nu, och inte mot kallare. Men jag måste säga att Sydafrika har överträffat sig själv. Hahaha! Tiden som har varit nu har det varit helt otroligt härligt väder nästan varje dag! Såååå skönt!! Nu hoppas jag bara att det här toppenvädret (som tydligen är helt normalt för årstiden...) håller i sig över hela vintern här. =)
Men det kanske är att tänja på gränserna..?

Dagen har tillbringats i solstolen vid poolen... läsandes "Olycksfågeln" av Camilla Läckberg... Väldigt bra bok!! =) Sen tog jag en promenad... skönt att röra på sig, även om det blev VARMT att gå!
Dave har börjat med sin night-rating idag, som han varvar med att plugga till ATPL:en (teorin för tung trafik) och han ska även påbörja sin hourbuilding den här veckan också. (Då han "samlar" solo-flygtimmar)
Så han har inga problem med att få sina dagar att gå... hahaha!

Ikväll ska vi iväg på bio. Vi ska se "Angels and Demons" (Änglar och Demoner). Jag har läst den boken och tyckte den var sååååå bra! Så nu har jag höga förhoppningar inför filmen!
Så vi får se vad jag tycker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!