01 oktober 2010

Tjatig...

Jag är lessen men jag måste tyvärr tjata lite om det fiiiina, härliga, varma vädret som vi har lyxen att ha!
Det har varit sköna 32 grader i skuggan hela dagen, och hittills så har våren varit helt fantastiskt fin! September -som brukar vara den sämsta månaden på året-, var i år riktigt, riktigt bra! Okej, till och med jag kan väl erkänna att det kunde kanske ha regnat liiiite mera. Men bara LITE i så fall... och absolut inte på dagtid!
Nu håller jag tummarna för att Oktober -som oxå kan ha ganska ostadigt väder- blir lika fin som September. Eller om man nu ska hålla på och önska sig saker, så önskar jag att Oktober blir stekande varm!! Jag lovar; jag kommer inte klaga!

Idag har vi bl.a fått tillbaka våran bil från verkstaden. Nu är den som ny! Härligt! Dessutom har jag varit hem till (svenska) Jenny och klippt hennes båda pojkar. De satt lika stilla som vanligt! =) Där träffade jag på en annan svensk tjej; Maria, som är en ny bekantskap för mej. Alltid kul att träffa nya, trevliga männsikor... och så klart extra kul att hon är svensk!

Nu väntar fredags-ölen på mej! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!