18 oktober 2010

Idag mår man som man förtjänar... =)

Igår fyllde jag 19 år... hm... host, host... okej då; jag fyllde 30 år. Men jag känner mej som 19! Eller åtminstone som 25... Det är väl när man börjar säga saker som; "åldern är bara en siffra", "man blir inte äldre, bara bättre" och "man är så gammal som man känner sig"(och även verkligen mena dem) som man faktiskt får inse att man ÄR gammal! Men, men... jag är rätt duktig på att förtränga, så jag kör vidare på 19 år. ;)

Gårdagen var fullspäckad med roliga upplevelser och framförallt goda upplevelser. =) Ska se om jag kan få upp lite kort till ikväll...

Så... innan Dave och jag drar iväg på dagens äventyr vill jag bara passa på att tacka; JÄTTESTORT TACK TILL ALLA, för fina presenter, pengar, kort, skype-samtal, sånger, telefon-samtal, mess, mail och e-vykort!!

Och efter 30 år i livet så inser jag att jag har jag lyckats skrapa ihop helt fantastiska vänner, en underbar familj och världens bästa sambo!! Det ni! ;)

Nu väntar Kruger-parken!!

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott på...erhm...19 års dagen! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! på födelsedagen i efterskott.Jag har läst din blogg ganska länge nu och tycker det är kul att läsa vad som händer i andra delar av världen.Jag gillar själv att resa men håller mig mest till charter resmålen,man blir bekväm när man blir äldre:).Ha det så bra i värmen önskar Yvonne i kalla Luleå

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!