15 oktober 2010

Besökare

Det senaste året har jag haft 24 143 st besökare (and counting) på min blogg!
Trevligt! =)
Men få lämnar kommentarer... vilket är lite tråkigt. Man vill ju gärna veta lite om ens läsare oxå.
Så lämna gärna en kort kommentar idag om vem DU som läser min blogg är! =)

Idag blir det mest packning och lite fix här hemma... för imorrn drar vi på roadtrip. =) Längtar som tusan!!
Nu ska jag färga håret, fixa naglarna och sen hämta hyrbilen... Ikväll blir det skype och fredagsmys framför en film.
Trevlig helg till er alla!

6 kommentarer:

  1. Ha en fun roadtrip! Hoppas det kommer upp massa fina bilder när ni kommer hem igen! :)

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt ute på vägarna och njut av detta vackra land!

    /Jennie, Centurion

    SvaraRadera
  3. Jag hänger här dagligen. Njut av semestern, alltså lite mer än vad du redan gör. ;-)

    /Kissen

    SvaraRadera
  4. Vilken spännande trip ni ska ut på!
    Det ska bli spännande att läsa om den. Jag tycker ju för övrigt att det är väldigt intressant att läsa om ert liv i SA.

    Ha det gott & njut av semestern.

    Camilla

    SvaraRadera
  5. Har följt din blogg i snart två år och har tidigare skickat nån länk om att köpa svenskt godis på nätet.. ;)

    Hänger nog kvar här ett tag till och avundas en smula.. :p

    SvaraRadera
  6. Du vet ju att jag hänger här ofta :) När saknaden av Durban blir för stärk så dyker jeg in hit och lever mig in i dina underbara äventyr.. Hälsa Dave och hoppas ni har det underbart i Krüger!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!