04 oktober 2010

30-års kris!

Jag vet att det verkar mer eller mindre omöjligt (nähä, men spela med ändå...)... men jag fyller 30 år i år!! Aaaarrrgh!! Hemska tanke... jag kommer inte vara tjugo-någonting längre!! Jag som knappt har vant mej vid att Dave har fyllt (och passerat) 30! Och nu är det redan min (o)tur.

Jag har ångest, panikattacker och det lutar åt en riktigt rejäl KRIS! Fram med botox, antirynkkrämer och restylan... -Give me!

Jag har ångest över att jag blir ännu ett steg vuxnare... hur det nu ska gå till... jag har panik över att jag snart kommer bli gammal, senil och pensionär... Men mest av allt så mår jag illa utav tanken på att jag kommer kanske aldrig hinna se och uppleva allt som jag vill... Alla länder, alla äventyr, alla utmaningar som bara väntar på att jag ska ta mej an dem... så mycket roligheter så lite tid!

Så jag tror jag håller stenhårt på min tradition att fylla 19 år. Det känns tryggast så... Varför ändra ett vinnande koncept?

1 kommentar:

  1. Hahaha Underbart gumman! Så skönt att vissa saker aldrig kommer att ändra sig i den här världen. Din åldersnoja till exempel. ;) I mina ögon kommer du alltid vara arton och ett halv! kramis

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!