13 oktober 2010

Lunch-gäster

Tråkväder idag oxå... fast jag väljer faktiskt hellre gråmulet i Durban, än gråmulet i Sverige... Vi har i alla fall hyfsat varmt.
Och vissa av oss gillar grått och regn... hahaha... men jag är som bekant inte en av dem!

Idag har vi haft lunchbesök av Maria och lilla, söta Karl.
Karl är verkligen snäll som en ängel... istället för att sova låg han i sängen och tittade, och tittade... men gav inte ifrån sig ett endaste litet pip. Han var såååå nöjd och lugn. =) Himla gullig!!
Vi har även gett Maria info om vårat larm osv, hon är nämligen så snäll så hon ska hit och ge lilla Pixie mat medans vi är i Kruger och spanar efter leopard.
Tyvärr tror jag vi lyckades krånglade till det hela lite lagom mycket för stackars Maria... hahaha... få se hur många gånger hon lyckas gå in i larmet medans vi är borta. =)

Nu vräker regnet ner, och jag vet nån som sitter i soffan och myser framför nedbrända tv-serier, och fullkomligt njuuuuter av att det är dåligt väder... =) Själv funderar jag på att kanske plugga lite spanska... det var ett tag sen, om jag säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!