14 mars 2011

Vodacom när det är som sämst...

Vet inte vad som händer med "Vodacom" just nu... men de är inte på topp, måste jag säga.
Jag har dem både på mobilen och internet... mina sms till mobilen kommer typ 3 timmar senare än de skickats, och internet funkar bara utomhus..!
Jag flyttade runt i hela huset för att testa om jag kunde få bra sändning någonstans, men det var bara utomhus jag lyckades...
Tur att det inte är så kallt ute... klockan är nästan åtta och det är 24 grader. Helt okej... med tanke på att det regnat idag och varit tråkväder!

Ikväll blir det en tv-kväll med "Grey´s" och "Vampire Diaries"... Lovely!

1 kommentar:

  1. Ana-Marija Spajic17 mars, 2011

    Hej,

    Jag läste din blogg och tycker den är jätteintressant. Skulle du vara intresserad av att publicera en researtikel på din blogg? Artikeln är välskriven och informativ och inehåller en länk som går direkt till expedia.se sista minuten resor. Jag tänkte det skulle kunna vara intressant för dina läsare nu när våren närmar sig.

    Hör av dig om du är intresserad eller skulle vilja läsa artikeln innan du bestämmer dig.


    Mvh

    Ana-Marija Spajic
    SEO
    ana-marija.spajic@obanmultilingual.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!