13 mars 2011

Google Chrome

Dave har tjatat på mej i månader om att jag ska börja använda "google chrome" som webläsare, istället för "internet explorer".
Jag som är rätt så mycket bakåtsträvare när det gäller teknologi har vägrat... jag har liksom tyckt att det varit bra som det är, och inte ens orkat fråga varför "google chrome" skulle vara så mycket bättre... Dave hoppar nämligen alltid på det senaste inom teknik och sånt -vare sig det är bättre eller inte.
Men efter att ha nästan somnat innan min mail kommit upp, så bestämde jag mej för att antingen köpa ny dator eller helt enkelt kanske testa en annan webläsare... och hjälp vad mycket snabbare google chrome är!!
Om du inte har det redan, så testa!

2 kommentarer:

  1. Nu var jag tvungen att prova det med. Har funderat på det ett tag men har hört lite olika åsikter om det men internet har varit så segt det senaste.
    Vilken skillnad det blev, håller helt med dig!! Bra att du övertala mig till de! ;)

    SvaraRadera
  2. Men visst blev det snabbare! Sååå bra! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!