14 mars 2011

Mulet och jobb

Idag är det mulet här i Durban... känns lite konstigt... man är ovan. Och jag har stor lust att dra på mej jeansen när jag ska iväg idag. Fast det är runt 24 grader (det räknas ändå som ganska kallt...), men jag tror det lär bli för varmt med jeans.
Vilka problem man har...
Två kvällar i rad har det åskat och regnat nu, och ärligt talat så gillar jag åska... men jag börjar faktiskt redan tröttna... Fördelen är att luftfuktigheten är lite mindre nu... idag landar den på endast 59%... en klar förbättring! =)

Idag blir det en massa jobb -kors i taket, jag ska jobba- och det känns riktigt kul! www.litendesign.se gör framsteg! =)

1 kommentar:

  1. Idag gör jag reklam för ditt nya företag i bloggen. Jag gillar litendesign-sidan och det blir säkert framgångsrikt...

    Kram! Har även mailat dig ang. ditt förslag...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!