01 mars 2011

I´m back!

Efter ett litet -men välbehövligt- blogguppehåll så är jag tillbaka... för stunden i alla fall. Börjar känna så smått att det jag har delat med mej utav vårat liv räcker... dessutom påbörjade jag ju bloggandet för att berätta om livet i Sydafrika. Det liv som var tänkt som vårat 15 månaders äventyr.

15 månader har nu blivit till -hittills- 31 månader, och äventyret har blivit till vardag och Sydafrika räknas numera som "hemma".

Min blogg handlar mindre och mindre om Sydafrika och mer och mer om vad vi gör, vilket inte riktigt var meningen från början. Men... jag känner mej inte riktigt klar med bloggandet, utan fortsätter ett tag till... få se hur länge det forsätter kännas roligt! =)

4 kommentarer:

  1. Nej du får inte sluta! Helt övertygad om att familjen och vännerna hemma i Sverige håller med mig!

    SvaraRadera
  2. Jag har saknat din blogg Lindah!

    SvaraRadera
  3. Nej, tänk så mycket mail och telefonsamtal det blir istället! :)
    Detta är ju underbart sätt att kommunicera. Tyvärr kommer det nog bli en kort karriär för oss, vi är ju på väg hem om ca 5 månader. Men vem vet, vi kanske dyker upp någon annanstans.

    SvaraRadera
  4. Jennie; Jo, det förstås... Men risken är nog mera att folk glömmer oss totalt... att bli mail-"bombad" är jag inte speciellt otrolig över. =) Trist att ni ska lämna SA!

    Jossan; Tack, vad snäll du är!

    Gabriella; Jo... du har säkert rätt. =) Bara att fortsätta. =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!