11 mars 2011

litendesign.se


Nu är det stora förändringar i vårat hushåll... jag är från och med nu officiellt inte lyxhustru längre! Nu är jag en working girl! Japp, ni läste rätt... mina glassiga, slappar-dagar är över... i alla fall hoppas jag lite smått på det. Inte för att jag lessnat på att sola, bada och fika med kompisar. MEN vad är väl roligare än att få syssla med sin hobby!? Det är nämligen så att min efterlängtade nätbutik är nu färdig och ligger online! =)


Kolla in hemsidan; www.litendesign.se
(Och känn er varmt välkomna att shoppa loss!)



Jag vill rikta ett gigantiskt tack till min kära Dave, som är den som designat och gjort hela sidan! Är han inte otrolig, så säg? =)

2 kommentarer:

  1. Undrade just vem som gjort hemsidan. Den är verkligen jätte fin! Proffsig! Precis som dina smycken. Jätte fina!
    Jag har kommit av mig helt och hållet. Saknar inspiration. Men den kanske kommer snart. Får titta ordentligt på din hemsida så kanske jag kommer igång igen.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. woho!
    vad duktig du ar som forverkligar din drom Lindah!
    grattis och lycka till!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!