27 mars 2011

Lite uppdatering...

Dålig uppdatering på bloggen är bara förnamnet... Jag känner att jag varken har tid eller särskillt mycket lust med bloggen just nu. MEN... jag ska anstränga mej lite extra, för mormor har nyligen köpt en ny dator så NU kan jag ju inte sluta blogga! =)
Min mormor har även börjat maila... det ni! Imponerande!
Hon mailade nyss och berättade att hennes "gubbe/karl" oxå hade köpt en ny dator... så nu sitter de framför varsin dator på kvällarna... -gulligt! =)

I fredags hade jag ju en rolig dag med Jenny, och kvällen fortsatte vara minst lika rolig med middag hemma hos Maria och Don. Med supergod -och lchf vänlig- mat och jättetrevligt sällskap! =)
Med oss hem fick vi deras tv...de hade köpt ny, så just nu lånar vi deras gamla. Våran tv som vi hade i vardagsrummet står nu istället i sovrummet. "Våran" tv (den ingår eftersom vi hyr möblerat) är liten, så nu känns det kul med en stor tv igen! =)
Jag bjussar på en bild på hur det blev i sovrummet med lilla tv:n. =)

1 kommentar:

  1. Din mormor är helt fantastisk ju:) Vi ses imorgon! kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!