09 mars 2011

Lunch på Gateway

Imorse ringde Jenny och frågade om jag ville möta upp henne och hennes mamma (som är här på besök) för lunch på Gateway. Givetvis ville jag det! =)
Jag hade även kameran med mej... men glömde såklart helt bort att ta några foton... Jag vet ju att ni läsare gillar foton, så sorry för det! :/
Ska bättra mej.
Men det var himla trevlig i alla fall!

Lyssna på det här sammanträffandet;
Jennys mamma har köpt ett hus/sommarstuga i samma lilla samhälle som jag kommer från. Vad är oddsen för det liksom? =)

Ikväll har det blivit lång-skypning med mamma, med vårt nyinköpta skype-headset... som funkade bra. Vet inte om ljudet blev bättre för mamma på "andra sidan datorn"... men jag tyckte nog att ljudet var ungefär detsamma som innan.
Nu väntar Grey´s Anatomy på mej! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!