18 mars 2011

Hårfix och make-up!

Idag har Maria med lilla Karl varit här... vi körde lite frisering, och även Jenny kom förbi för att fika och smida lite planer.
Smida planer är den tjejen bra på... hon har en massa bra idéer! Kul! Blev oxå en lite improviserad brain-storming utav Maria och Jenny... -Sånt uppskattas!

Riktigt rolig dag... Jag fick både fixa hår och sminka... jag var lite i sjunde himlen måste jag erkänna. =) Lite svårt det där... man kan ju inte gärna gå runt och fråga folk om man kan få sminka dem... de kan ju lätt tas på fel sätt... så när nån väl frågar mej om jag har lust att sminka dem lite, så tar jag chansen! Sååå kul med smink ju! =)
Lilla Karl var en liten solstråle -som alltid- men jag tror han fick en mindre chock utav alla djur omkring sig... inte bara Pixie -som blev avundsjuk när Karl fick uppmärksamhet- utan även ett gäng apor plus närgångna fåglar.
Fast ärligt talat tror jag Maria var mer chockad än Karl.. hahaha. =) Tur att mungosarna väntade med att dyka upp... hade det kommit 20 st sånna springandes oxå så hade jag väl aldrig fått hit nån på besök igen...
Men vad ska man säga; jag är djurvän, och vi bor i typ ett mindre zoo. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!