29 mars 2011

Fullt upp... idag igen

Fullt upp idag oxå... städerskan var här i morse, vilket innebär att jag i princip måste städa innan hon kommer. Allt som ligger framme är i fara att bli slängt annars.
Sen blev det en fika i Umhlanga med Maria, Karl och Jossan.
Det har varit en strålande dag i Durban idag... lite väl varmt kanske, om jag får klaga lite. Speciellt eftersom vi valde ett utomhus-café. Kanske inte vår bästa idé... Visserligen satt vi i skuggan, men jäklar vad klibbig man kände sig efter nån timme!
Men väldigt trevligt var det ändå! =)

Efter det var jag hem för att hämta smycken som skulle postas och sen hem till Jenny för lite smycke-fix... Jenny känner nämligen ALLA i Durban -alla värda att känna när man har företag, alltså- och är därför en mycket bra person att ha som vän. =) Hon är rätt involverad i en del som har med LiTEN Design att göra just nu, och det känns jättekul med all hennes hjälp och stöd! =)

Så trots att jag har haft fullt upp idag, är det ju endast roliga saker jag gjort!
Jag klagar inte. =)


Jossan till vänster och Maria och Karl till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!