17 mars 2011

litendesign.se -jobb

Idag blir det en massa jobb med www.litendesign.se vilket såklart är jättekul!! =)
Extra roligt nu när vi har nytt internet... som funkar såååå bra! Inga utloggningar eller dålig sändning än så länge... Det är lyxigt att ha ett fullt fungerande internet -lyxigt för oss, alltså- =)

Ni får hålla ögonen öppna, för snart kommer jag starta upp en tävlingen på hemsidan www.litendesign.se , där jag kommer lotta ut en smycke! Så då får ni läsare passa på... vem vill inte få gratis-prylar liksom?
-Jag personligen älskar tävlingar! =)

Annars händer det inte så mycket här just nu... Mulet idag igen. Vad hände? =( Inte för att det gör så mycket just idag... men jag gillar sol, sol, sol... även om jag bara ska vara inne!

1 kommentar:

  1. KUl att du har mycket jobb! Sidan ser väldigt fin och proffsig ut :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!