19 februari 2011

Shopping

Idag har det varit konstig luft och disigt hela dagen, men alldeles nyss började det -äntligen- regna. "Äntligen", därför att jag kände att en rejäl huvudvärk var på ingående om inte luften hade blivit lite bättre...

På dagens schema stod det slappa... så vi åkte till Gateway... Alla blir väl avslappnade utav att shoppa ihop med 1000-tals andra på en lördag??

Efter att jag hade spenderat typ 45 min i en tokvarm, pytteliten butik -som hade rea- och provat typ allt de hade... så blev jag plötsligt helt osugen på att köpa kläder... så jag gick därifrån tomhänt. :/
Då slog det mej; jag ville köpa en ny kompakt-kamera!

Eftersom personal i butiker här mest är till för att ta betalt -de kan i alla fall inget om sina produkter- så hade jag redan för flera veckor sen bett brorsan och Dave att jämföra//läsa på om två olika modeller jag valde mellan. Idag kändes det rätt att köpa kamera, så jag slog till. =)

Och som alla vet så är färgen på kameran väldigt viktigt för hur korten kommer bli... dessutom var det viktigt att kameran skulle matcha min mobil och PSP. Det blev alltså en ljusrosa, såklart! =)
Just nu laddas batteriet, men snart ska jag plåga Dave med en fotosession. =)

1 kommentar:

  1. Woho!
    Kul med fler bilder! :)

    Hur går det med din lchf?
    Jag började med det idag, åt lchf för nåt år sen och gillar det skarpt, måste bli av med mitt sockerberoende :p
    Puss o kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!