02 februari 2011

Gateway och fika

Idag har Jossan och jag "gjort" Gateway... Blev ingen shopping för mej... men såg några fina (väldigt billiga!) smycken, som jag ångrar lite att jag inte köpte. Kanske får ta en runda till i helgen. =)

Blev även en fika på en uteservering... där Jossan fick en minst sagt annorlunda kopp kaffe. Blanda efter eget tycke och smak, typ. Glömde faktiskt att fråga Jossan om den blev godkänd..?

Det har varit härligt väder idag oxå, så jag har inget att klaga på alls idag. Idag var alltså en bra dag! =) Att hänga på Gateway är alltid trevligt... och självklart var det väldigt trevligt att träffa Jossan för lite uppdatering! =)

2 kommentarer:

  1. Mysigt! :)

    Åh vad jag längtar efter lite varmare väder nu!

    SvaraRadera
  2. Ja, tack för idag! Det var jättetrevligt! Det får vi göra om snart igen! Kaffet var inte så gott..

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!