23 februari 2011

Bio-kväll

Igår kväll var vi på bio. Vi såg "Saw 7" i 3D. Eftersom en "vanlig" film går på ca; 22 kr/pers och en i 3D kostar endast 26 kr/pers, så brukar vi oftast välja den i 3D.

Men ärligt talat så tycker jag nog att 3D är lite överreklamerat... efter att jag såg "Avatar" i 3D var jag helt såld på det, men jag tycker nog att det bara är animerade filmer som faktiskt passar i 3D... annars kan man lika gärna se den som vanlig film... de få 3D-effekter som är med kan man faktiskt skippa. Tycker jag, alltså.

Filmen då..?
Gillar man de övriga sex "Saw"-filmerna, så kommer man även gilla denna! Vi tyckte den var bra... varken mer eller mindre.
På hemvägen (hela 4 min) passade jag på att testa lite funktioner i min nya kamera.
Varsågoda; lite utav Durban by night. =)

Rondellen vid Armstrong Ave...


Nedför backen på Armstrong Ave. Rakt fram ser man Durban centre lysa (som ligger på en udde, kan man säga). Mellan oss och city är Indiska Oceanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!