15 februari 2011

Happy Valentine´s Day... i efterskott!

Jag älskar att fira saker... sen spelar det ingen större roll vad man firar, egentligen. Vi tar alla tillfällen i akt för att gå ut och äta eller ha en lite extra lyxig dag!
Igår firade vid alla hjärtans dag ända ut i fingerspetsarna... mysigt som tusan, så klart! Vi började dagen med lyxfrulle... det innebär alltså saker från Sverige, så som kaviar och frukt-te osv. Kom ihåg att innebörden utav "lyx" är relativt. =)
Sen tillbringade vi dagen i en varsin solstol//i en svalkande pool, med en iskall strawberry daquiri//gin o tonic i handen. Härligt! Vädret bjöd på strålande sol. Och tyvärr måste jag erkänna att jag mys lite extra i värmen när jag fick ett sms som berättade om -26 grader i Sverige... hehehe. -Taskigt..? Jag vet! :/
På kvällen blev det mysmiddag, skumpa och kvällbad i poolen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!