07 februari 2011

Kamel?

Hela den här veckan är helt fullspäckad med roligheter! Har faktiskt inte planerat in så här mycket sen vi var i Sverige sist (när man är där på besök gör jag så mycket så man måste t.o.m planera in att sova...)... Undra om jag kommer längta efter egentid när söndagen väl kommer..? =)
Ska i vilket fall som helst bli väldigt kul!


Idag var en utav de lugnaste dagarna den här veckan, och jag gjorde inte så jättemycket som är värt att berätta om.
Men jag tog mej ut på en promenad i alla fall... innan träning den här gången. Precis som sist så försökte jag utveckla lite kamel liknande drag och hinkade i mej vatten före promenaden, för att slippa släpa på en vattenflaska.
Men jag får nog inse att min kropp faktiskt inte älskar att motionera i +30 grader värme... utan vätskepåfyllnad. Men vad gör man inte för att slippa släpa på saker. =)

Imorrn startar jag dagen med solning hos Jenny... ska bli väldigt trevligt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!