02 januari 2010

Nyårsafton...

.... spenderade vi ihop med mina föräldrar och Dave´s föräldrar. Himla god mat, massa skratt, goda drinkar, fyrverkerier och kul sällskapsspel gjorde kvällen till en perfekt nyårsafton!
Blev att vi la oss sent, och upp ganska tidigt... Så första dagen på året var man bra trött redan vid 22-tiden.

Nu är det bara en ynka vecka kvar innan vi drar hem igen... Ja, för Durban är vårat hem nu... Precis som Sverige alltid oxå är vårat hem. =)
Veckan är uppbokad till max, och vi har bestämt att vi får sova när vi kommit till SA igen. =) Tyvärr kommer vi inte hinna riktigt allt som vi hoppats på... men vi hade räknat med att det kunde bli så.

Min dator som fick fullt med virus, är nu tipptopp igen!! Tack vare Dave´s rensning eller vad det var han gjorde. Den är som ny igen! Härligt!! =)
Idag väntas en kund (klippning) till att börja med, och sen ska vi göra stan osäker... eller i alla fall alla matbutiker. Vi ska rensa dem på bea-sås pulver, chips-dipp, kaviar och räkost!! Ska även försöka hitta en extern hårddisk som jag såg på nätet... rosa och fin. =)
Kvällen kommer spenderas hemma hos min bror, Niklas och hans Jenny. Ska bli superkul!!
(Har jag förresten berättat att jag ska bli faster i maj??!! =) SÅ KUL!! Det är nämnd bror med sambo som ska få bebis..!!)

Nä, nu måste jag väcka Dave om vi ska hinna med frulle innan min kund kommer. =)

1 kommentar:

  1. Njut av sista veckan hemma i Sverige! Och, ja sova kan ni göra i Sydafrika... Vi fick en stor leverans av bearnaissås i julas.
    Miriam

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!