12 januari 2010

Nu andas vi sommarluft igen!

Detta blir ett rätt "komprimerat" (mkt info på få rader... hahaha) inlägg, för jag är seg och vill glo på "Dallas" och äta pepparkakshus!

Hemresan gick rätt bra, trots att alla plan var försenade, så kom vi med allt som planerat utan att stressa. =)
Vi klarade alla in-checkningar galant utan att betala en endaste krona i övervikt. Trots att vi hade 16 kg (ihop) för mycket med oss..! Det känns bra! =)

Våran lilla Pixa är enormt glad över att ha oss hemma igen, och släpper oss inte ur sikte. Helst ska hon sitta i knät hela tiden, alternativt ligga på min mage... =) *myskissen*

Idag har vi spenderat dagen med att sola och bada... eftersom brännan bleknade i Sverige fortare än vad man hinner säga; "vinter-depression".
Och eftersom jag lagt på mej hela 4 kg under semestern i Sverige (jäkla julmat!!) blev det till att börja simma idag oxå. Hade planer på att börja springa oxå, men har sjukt ont i en led i foten som jag har artros i (jäkla kyla!!).

På det hela så känns det härligt att andas sommar-luft igen... och jag kan ärligt säga att jag INTE saknar snön och kylan det minsta!
Men vi saknar därimot våra föräldrar, familjer och vänner!
Men jag har påbörjat nedräkningen till mamma o pappas besök här... endast 11 veckor to go!! =)

Nä, nu lockar Sue-Ellen och J.R... fram med popcornen och sen nån timme med intrigerna i "Dallas"... är ju såååå bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!