08 januari 2010

Koh Phangan

Igår hade vi "avskeds-middag" ihop med Dave´s familj. Vi drar ju hem till värmen igen på söndag, så detta blev sista gången jag träffade hans syskon och deras respektive och barn. Känns lite märkligt att vi redan varit här en hel månad!! Vart tog dagarna och tiden vägen?? Visserligen har jag hunnit med sjukt mycket... men ändå...

I alla fall så har jag tyvärr inga kort att bjuda på just nu, för det var Dave som stod för fotandet, och hans kamera har jag inte tillgång till just nu...
Men vi var i alla fall till en relativt nyöppnad restaurang i Uppsala; Koh Phangan. Åååå, vad bra mat det var där!!! Rekommenderas skarpt!!
Mysigt ställe, god mat, mycket mat, bra service och lite annorlunda... passade oss perfekt! =)

Efter att ha proppat oss fulla, så drog vi hem till Dave´s föräldrar och körde Wii-turnering i bowling. Tror jag slutade på en tredje plats... inte illa. =)
Var en himla rolig kväll... väldigt lyckad med mycket prat och skratt!
Kvällar som denna kommer man sakna när vi är back in Africa.

Idag står det jobb på schemat... Är verkligen sista rycket nu... Ska även packa en del, och möjligen fixa ett internationellt körkort. Skulle gjort det igår, men hann inte. Och det har ju gått bra i 1,5 år utan, så det kanske går nått år till utan det? =)
Nu ska jag fixa lite med el-avtalet till huset... *suck*. Roligare saker kunde man ju göra innan frulle...
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!