22 januari 2010

Mörk eller ljus??

Idag har det varit vaaaarmt... och himla skönt! Jag äääälskar värme, sol och sommar!! Om det ändå kunde vara sånt här väder året om! (Jag vet; mycket vill ha mer... men man måste ju få ha en önskan...)

Dagen spenderades till största delen vid poolen, med en bunt svenska skvallertidningar i handen. Härligt! Sen har jag även hunnit med ett träningspass (inne... ingen vid sina sinnens fulla bruk tränar ute i den här värmen!), och efter det gjorde jag slingor i håret... Japp, jag gör slingor.. igen!!

Tycker inte jag gör annat än att fixa slingor i håret... min teori om; "att om jag har slingor så behöver jag inte fixa håret lika ofta", har total-spruckigt. Ska jag ge med mej för min cendré (=råttgrått, för er som inte visste det) hårfärg...? Eller kanske slänga i en mörk färg igen..? Eller helt enkelt fortsätta med de eviga slingorna?

Vad tycker ni?

Ljus eller mörk?





2 kommentarer:

  1. Jag tycker mörkhårig, och frågade Timmy också och han sa mörk utan att tveka :) Så då har du 2 röstar iaf. Kram från Anniken

    SvaraRadera
  2. Svårt att säga, du passar jättebra i båda färgerna men jag tror faktiskt jag röstar på det mörka. Det bästa av allt är ju att du kan ju alltid ångra dig till sommaren =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!