14 januari 2010

Efter en dag i solen...

.... så mår vi som vi förtjänar! "Solfrossa" är bara förnamnet... Jag har bränt mej precis överallt! Armveck, panna och hårbotten känns värst... Även fast jag drog på spf 30 efter första timmen..! Och Dave ser ut som en kokt kräfta i ansiktet, trots att han legat i skuggan och pluggat hela dagen. :/ Så nu känner vi oss rätt hängiga och lite febriga... plus att huden känns två nummer för liten. Det stramar som bara den!

Så ikväll blev det "tröst-middag" bestående utav Langos! Och nån öl slank också ner... det är ju ändå torsdag, och alltså snart helg! ;) (Slanka-linjen-tankarna är som bortblåsta för tillfället!)Och åååå, vad gott det var! =) Blir garanterat fler gånger!

Sen har jag även invigt min julklapp; en saft-sil! =) Jag gjorde blandsaft... blev huuuur bra som helst! Äntligen saft utan typ 80% färgmedel i! (Vi köpte en "blåbärssaft" förut, som man blev blå på tungan utav..!)

Så nu vankas det popcorn, blandsaft och "Dallas"... Japp, jag är ett "Dallas"-freak av stora mått... =) Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!