27 maj 2011

Imponerad!

Jag är rätt imponerad... Jag har inte mindre än två ganska seriösa "napp" på mitt försök att få hit lite besök. Dessutom ett gäng mindre seriösa människor... men man vet ju aldrig...

Nu när folk har visat intresse har jag dem mer eller mindre fast... :) Jag är världsbäst på att övertala, nämligen.
Jag är även rätt bra på att ge folk dåligt samvete... :)

Steg två i "operation övertalning" blir att mailbomba resplaner, bilder från safari och sandstränder och lösa de eventuella frågor/problem de potentiella gästerna har... Jag har en bra magkänsla och tippar på att minst ett utav besöken bokar in sig på en africa-tripp! :)

2 kommentarer:

  1. Va kul!! Ska hålla tummarna på att nån av dom nappar men det kanske du inte behöver med din övertalningsförmåga! ;) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ja, håll tummarna!! :) Folk kan vara envisare än vad man tror... ha ha ha!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!