09 september 2009

Trött...

I natt har jag inte sovit många timmar... först hade vi svårt att somna... sen hade jag en liten misse som spann i örat på mej... så runt halv två somnade jag till slut... Men vid fem-tiden kom den lilla missen igen och väckte mej... då ville hon ha mat och sen bli utsläppt. *suck*
Lyckades somna om efter ett tag, men sen vaknade jag när Dave gick upp vid halv sju... Lyckades somna om typ 15 min, sen blev jag väckt av en motorsåg (grannarna tyckte det var dags att börja fälla träd påd eras tomt..!). Så då gav jag upp..! Det kändes som att det var lika bra att gå upp.
 
Idag håller jag på att baka och fixar... Snart kommer Dave´s föräldrar, så idag och imorrn ska vi fixa klart alla småsaker som vi måste hinna innan de kommer. =) För sen blir det 3 veckor med bara nöjen och roligheter! =)
2 dagar kvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!