19 september 2009

Back in Durban!

Nu är vi tillbaka i Durban och civilisationen. =)
För min del tycker jag det är ganska så skönt, faktiskt. Jag är som sagt ingen fridluftsnisse i stora mått direkt... utan snarare en söndags-promenerare. =) Och att vara utan tv, mobil och internet är något som inte ligger i min natur... hahaha... Men nu har jag en veckas program inspelade, så det blir extra mycket tittande ett tag framöver.
Men missförstå mej inte; det har varit jättehärligt i Drakensberg, och naturen där är ju helt makalöst vacker!! Några kort kommer i dagarna...
Sista dagen (igår) slutade även med att R. och Dave fick en massa öring, som vi strax ska grilla. Kommer bli riktigt mumsigt vill jag lova!
 
Och snälla Maria har tagit så väl hand om våran lilla Pixa, så det känns skönt att allt gick bra. =)
Tack Maria!! Du är en ängel!
Och det var mysigt värre att borra ner ansiktet i Pixies hals och bara gosa när vi kom hem! Lillan hade nog saknat oss lite... =)
 
Trevlig lördagskväll till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!