07 september 2009

Fullt upp!

Nu börjar det närma sig... På fredag så får vi Sverige-besök, i form av Dave´s föräldrar! Så den här veckan kommer bli busy, busy, busy.... Med städning, tvättning, bakning och sista-minuten-fix.
 
Idag har vi tagit Pixie till veterinären (för att ta bort hennes stygn), varit till banken och betalat Dave´s skola plus en stuga vi hyrt i Drakensberg, och sen "dumpade" jag Dave hemma (han skulle plugga) medans jag var till Gateway och La Lucia mall för att handla mat och lite annat smått och gott... =)
 
Hemma igen så fixade jag fika till GB (= gardenboy) och oss själva, mailade lite och ska nu hänga upp tvätt...
Vilket innebär att den här dagen har jag gjort mera än vad jag gör på en hel vecka annars. Hahaha! =) Kommer säkerligen sova gott i natt... (Speciellt eftersom vi var vakna halva natten och irriterade oss på en mygga, natten som var...)
Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!