26 september 2009

Tidigt som tusan....

.... är jag uppe och igång idag!
-Tidigt, i min värld i alla fall... =)

Dave och hans pappa är iväg och spelar golf med Don. Och de blev upphämtade här vid 7... Jag tyckte det var alldeles för tidigt så jag avböjde att följa med.
Men efter att Dave hade stängt dörren efter sig och var borta, så var jag plötsligt inte trött längre. Och tusen tankar for runt i mitt huvud... saker jag måste fixa, maila om och absolut inte får glömma!!
Mycket i huvudet nu....
Så det var totalt kört att försöka somna om... så det var bara till att skutta upp ur sängen och ta tag i alla saker som ligger och stressar mej...
Överst på listan står att förlänga våran försäkring... vore ju jobbigt om jag glömde det...

För övrigt är det strålande sol i SA idag, och vädret verkar bli toppen idag! Jag hoppas det är lika bra i Svedala... speciellt imorrn. =)

Och idag firas min farmor..! Hon har precis fyllt 90 år!! GRATTIS, GRATTIS farmor!! Så trist att vi missar mycket födelsedagar och sånt... men, men...inget att göra åt.
Jag litar på att hon blir ordentligt firad i alla fall!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!