27 september 2009

Djävulen i mej är lös!!!

  Det finns fyra st personer i denna värld som jag inte tål... eller faktum är att jag HATAR dem!! De flesta människor bryr jag mej inte om att ogilla eller hata... jag struntar helt enkelt i dem. Att gå och avsky folk tar för mycket energi... men de här fyra personerna är SÅ vidriga, hjärndöda och elaka så det GÅR inte att ignorera dem.
De säger saker som gör att jag nästan spricker av ilska..! När jag har nått med dem att göra så växer det ut små horn i pannan på mej och jag blir HELT jävla gaaaalen!!!


De här fyra är sånna som tror att de är bäst, alltid har rätt, vet allt och är totalt omöjliga att diskutera med!!
De tycker att en kompromiss innebär att vi ska ändra oss, och att DE får som de vill... De struntar i logik, hyfs och "common sence".... De tycker synd om sig själva... för INGEN i världen kan väl ha det så svårt som just DE??? (Yeah, right...)
 
Tre av dem har jag helt stängt ute ur mitt liv nu... och så har det varit i ganska många år. Men jag är en sån som inte "nöjer" mej med att stänga dem ute... jag vill att de ska förstå VARFÖR jag gör det. Jag kan inte släppa det om jag inte VET att de vet vad de har gjort och sagt och hur fel de beter sig mot hela sin omgivning.
Jag anser att jag faktiskt göra hela deras omgivning en tjänst genom att låta de förstå hur de faktiskt beter sig... och jag gör faktiskt även dem själva en tjänst oxå... så har de en chans att ändra sig till det bättre.

Sen går jag aldrig helt vidare om jag inte fått min HÄMND först... den ska, som alla vet, serveras kall... hehe. Och hämnden ÄR ljuv... oh, jaaa! =)

Barnsligt och omoget? Maybe. Men rätt ska vara rätt....
 
Men den fjärde personen är jag inte av med... inte än... men snart så... Just nu hatar jag denna människa så till den grad att visste jag hur jag skulle få tag i en "hitman", så skulle jag starkt överväga att anlita en!
Jag blir så arg att jag vet inte vad jag ska göra för att få utlopp för det!!
Jag HATAR folk som det inte går att resonera med!! Ett avtal är ett avtal, och det funkar inte att komma och försöka hota oss i efterhand... då vi är (tror denna människa) som sårbarast.
Vi kommer inte ge vika denna gång, och denna människa ska inte tro att bara för att vi befinner oss 1000 mil bort, så kan den bete sig hur f*n som helst..!!
Nix, nu är det hårt mot hårt... och vi synar denna bluff.
Game on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!